مجله تخصصی اسپریچو

8 تا از بهترین محصولات پروتئینی برای عضله سازی فوق العاده

 محصولات پروتئینی برای عضله سازی

ورزشکاران از جمله کسانی هستند که از محصولات پروتئینی برای عضله سازی استفاده می کنند، برای این که بدن ورزشکار به صورت بسیار بهتری شکل بگیرد نیاز دارد تا از مواد و غذاهایی استفاده کند که به او در این امر کمک نمایند.

محصولات پروتئینی برای عضله سازی در غذاهای گوناگونی موجود هستند و اگر ورزشکاری نسبت به آنها آشنایی و آگاهی داشته باشد می تواند بدن خود را به نحو بسیار بهتری می تواند فرم بدهد و موجب تحسین و شگفتی همگان گردد.

به طور کل یک ورزشکار حرفه ای نیاز دارد تا از محصولات پروتئینی برای عضله سازی استفاده کند، در حقیقت پروتئین ها هستند که نقش حیاتی را در این مورد بازی می کنند، پروتئین هر چه خالص تر باشد چربی بدن کمتر می شود و تبدیل به عضلات قدرتمند تری می گردد.

برای تامین محصولات پروتئینی برای عضله سازی منابع مختلف گیاهی و حیوانی وجود دارد که هر ورزشکار با توجه به نوع فعالیتی که دارد و مشاوره ای که از مربیان خود می گیرد اقدام به مصرف بعضی از این پروتئین ها جهت بهبود عملکرد خود می نماید.

در ادامه برای آشنایی بهتر شما خوانندگان عزیز با این محصولات پروتئینی برای عضله سازی، آنها را نام برده و مختصری که در حوصله این متن بگنجد آنها را شرح می دهیم تا به میزان آگاهی شما در این زمینه تا حدودی بیفزاییم.

اگر می‌خواهید بهترین سوسیس و کالباس سالم را بشناسید مقاله تخصصی ما درباره سوسیس و کالباس سالم را از دست ندهید.

بهترین محصولات پروتئینی برای عضله سازی فوق العاده

همان طور که در بالا گفتیم محصولات پروتئینی برای عضله سازی از دو منبع گیاهی و گوشتی قابل تهیه است که هر ورزشکار با توجه به نیازش از آنها استفاده می نماید. البته بهتر است که در این زمینه حتما با مربیان خود مشورت نماید و سپس اقدام به مصرف کند.

تجربه نشان داده است اگر چه پروتئین ها می توانند به سوخت و ساز بدن کمک کنند ولی اگر به صورت مناسب مورد استفاده قرار نگیرند ممکن است کاملا برعکس عمل کرده موجب عضله سوزی در ورزشکار شوند که نمی تواند اتفاق خوبی باشد.

معمولا مربیان هر رشته ورزشی بسیار بهتر می دانند که چه محصولات پروتئینی برای عضله سازی مناسب تر هستند و ورزشکار باید از آنها استفاده کند، در ادامه بعضی انواع مهم تر این محصولات را نام برده و مختصری جهت آشنایی تان توضیح می دهیم.

بهترین محصولات پروتئینی برای عضله سازی فوق العاده

تخم مرغ:

یکی از انواع محصولات پروتئینی برای عضله سازی می باشد که از میزان سلامت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا ورزشکاران از قسمت سفیده آن بیشتر استفاده می کنند چون فاقد چربی بوده و پروتئین بیشتری دارد و می تواند به رشد عضلات کمک زیادی بکند.

این محصول مغذی حاوی انواع املاح معدنی و پروتئین ها و ویتامین های مفید می باشد، تخم مرغ حاوی مقادیر زیادی از آمینو اسید لوسیون است که به امر عضله سازی ورزشکاران کمک بزرگی می نماید و آنها را در وضعیت بدنی مناسبی قرار می دهد.

ماهی سالمون:

یکی از بهترین محصولات پروتئینی برای عضله سازی ورزشکاران می باشد. این محصول هر صد گرمش 17 گرم پروتئین و تقریبا 2 گرم اسیدهای چرب دارد، همچنین حاوی امگا سه و اسیدهای چرب مفیدی می باشد که بسیار برای ساخت عضلات بدن مفیدند.

معمولا ورزشکارانی که به صورت کاملا حرفه ای مشغول به فعالیت هستند این محصول را در وعده های غذایی هفتگی خود مورد استفاده قرار می دهند تا بخشی از نیاز عضلات بدن آنها تامین گردد و بتوانند با وضعیت بدنی مناسبی راهی تمرینات و مسابقات خود شوند.

تن ماهی:

یکی از مهم ترین محصولات پروتئینی برای عضله سازی می باشد که معمولا توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول حاوی مقادیر زیادی از ویتامین های آ و ب است که بدن ورزشکاران به آنها نیاز بسیار مبرمی برای بازسازی خود دارد.

زمانی که ورزشکار اقدام به تمرین یا مسابقه ورزشی می کند هر بار بخش های زیادی از عضلات او دچار تخریب و فرسایش می شود و باید بتواند از طریق مواد غذایی مناسب آنها را تامین نماید، معمولا مربیان ورزشی تن ماهی را سفارش می کنند زیرا توانایی بازسازی بسیار بالایی دارد و ورزشکار را سریع روی فرم می آورد.

سینه مرغ:

ورزشکاران کاملا حق دارند که از محصولات پروتئینی برای عضله سازی استفاده کنند چون بدن آنها را بسیار سریع تر روی فرم می آورد و آماده تمرینات و مسابقات می نماید، سینه مرغ حاوی مقادیر بسیار زیادی پروتئین بدون چربی می باشد که مناسب برای ترمیم عضلات است.

همچنین سینه مرغ حاوی مقادیر زیادی از ویتامین های ب می باشد که هر ورزشکار برای بهتر شکل گرفتن عضلات باید از آنها استفاده نماید، این ویتامین ها کمک می کنند تا عضلات بعد از هر تخریب سریع تر خود را بازیابی نمایند و در وضعیت فعالیت قرار بگیرند.

میگو:

یکی از محصولات پروتئینی برای عضله سازی ورزشکاران محسوب می شود که از میزان خلوص بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول در هر صد گرمش حاوی 19 گرم پروتئین، 2 گرم تقریبا چربی و فقط یک گرم کربوهیدرات دارد.

این محصول مانند بسیاری از محصولات پروتئینی گیاهی حاوی آمینو اسید لوسین است که از میزان سلامت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می تواند کمک کند تا عضلات بسیار سریع تر بازسازی شوند و در وضعیت مناسب تمرین و مسابقه قرار بگیرند.

دل و جگر گوسفندی:

یکی از بهترین محصولات پروتئینی برای عضله سازی ورزشکاران است. این محصولات در درون خود از میزان املاح بالایی برخوردارند و کمک می کند تا خون سازی در ورزشکار بسیار سریع تر انجام شود و به سرانجام برسد.

دل و جگر گوسفندی حاوی مقادیر زیادی آهن است که بر روی مغز استخوان ورزشکاران تاثیر مستقیم می گذارد، زمانی که خون سازی در ورزشکاران افزایش پیدا می کند بر روی بازسازی سریع تر عضلات تاثیر می گذارند و کمک می کنند تا ورزشکار مهیای فعالیت های بعدی اش شود.

برنج قهوه ای:

انواع مختلفی از برنج کشت می شود و وجود دارد اما تحقیقات ثابت کرده است که برنج قهوه ای در بافت خود از میزان پروتئین بیشتری برخوردار است و می تواند به امر عضله سازی بهتر ورزشکاران کمک کند. میزان کربوهیدرات مناسب این برنج موجب می شود تا سوخت رسانی به عضلات بسیار بهتر صورت بگیرد و عضلات بسیار سریع تر خود را بعد از هر تمرین یا مسابقه بازسازی نمایند و در وضعیت نرمال فعالیت مجدد قرار بگیرند.

شیر:

یکی از مهم ترین محصولات پروتئینی برای عضله سازی ورزشکاران است، شیر حاوی مقادیر زیادی پروتئین و ویتامین و چربی های مفید است که همین موجب می شود تا ورزشکاران آن را به صورت روزانه و مداوم مورد استفاده قرار دهند.

شیر به علت این که ترکیبی از کربوهیدرات و پروتئین محسوب می شود این توانایی را دارد تا به عنوان یک غذای کامل مورد استفاده قرار بگیرد. زمانی که ورزشکار شیر می نوشد عضلاتش بسیار سریع تر واکنش نشان می دهند و در کمترین مدت زمان ممکن دست به بازسازی خود می زنند.

بهترین محصولات پروتئینی برای عضله سازی فوق العاده

مطالعه بیشتر: 0 تا 100 فرآیند تولید سوسیس و کالباس

در انتها

همان طور که در مقاله بالا دیدید و دانستید محصولات پروتئینی برای عضله سازی ورزشکاران بسیار حیاتی هستند. هیچ ورزشکاری بدون استفاده از آنها نمی تواند در وضعیت بدنی و قلبی مناسب قرار بگیرد و به انجام فعالیت های خود بپردازد، برای همین اهمیت دارد که نسبت به آنها شناخت دقیقی داشته باشد و آنها را مناسب مورد استفاده قرار دهد.

در آخر لازم به ذکر است که شرکت اسپریچو با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش محصولات پروتئینی برای عضله سازی ورزشکاران این آمادگی را دارد تا محصولاتش را به شما عرضه نماید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره های واحد روابط عمومی ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *