مجله تخصصی اسپریچو

مقایسه بهترین برندهای ساندویچ آماده ایرانی

برندهای ساندویچ آماده ایرانی

دنیای امروز به سمت و سویی حرکت کرده است که بیشتر مردم به خاطر سبک زندگی وقت بسیار کمی دارند و نیازمند این هستند که از غذاها و ساندویچ آماده برای صرفه جویی در زمان استفاده کنند تا کارهایشان دچار تاخیر نشود.

ساندویچ آماده را معمولا شرکت هایی که در صنایع غذایی فعال هستند در خطوط تولید خود با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می کنند تا مشتریانی که وقت در زندگی شان اهمیت بالایی دارد بتوانند از آنها استفاده کرده و امور مربوط به خود را به آسانی پیش ببرند.

طبق نظر سنجی ای که در یکی از ایالت های آمریکا در مورد ساندویچ آماده صورت گرفت، آمار مشخص کرد بیشتر استفاده کنندگان این محصولات کارمندان ادارات دولتی و خصوصی هستند که فرصت کمی برای میل کردن ناهار خود دارند.

در حقیقت ساندویچ آماده زندگی را برای کارمندان ادارات و افرادی که به نوعی فرصت ندارند آسان می نماید، این ساندویچ ها به دو صورت سرد و گرم قابل میل کردن هستند، معمولا نوع سردش به خاطر این که نیازی به هیچ چیزی ندارد بیشتر مورد توجه است و استفاده می شود.

در کشور عزیزمان ایران نیز به خاطر این که در دو دهه اخیر سبک زندگی تغییر کرده و بسیاری از افراد فرصت بسیار کمی دارند ساندویچ آماده بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، بسیاری از افراد این ساندویچ را با خود به محل کار برده و در زمان مقرر نوش جان می نمایند.

در بازار ساندویچ های آماده برندهای مختلف موجود است و معمولا مشتریان به سمت برندهایی متمایل می شوند که می تواند از طریق کیفیت و کمیت نیازهای آنها را برآورده کرده و رضایت آنها را به هر صورتی شده به دست بیاورد.

برندهای ساندویچ آماده ایرانی

 مطالعه بیشتر: معرفی انواع ناگت مرغ + بهترین برند ایرانی

ساندویچ آماده چیست؟

نوعی ساندویچ است که در خطوط تولید بعضی از کارخانه ها همه چیز را در بسته ای حاضر و آماده کرده و به بازار عرضه می دارند تا افرادی که فرصت چندانی برای وعده ناهار ندارند بتوانند آن را میل کرده و به کارهای خود نیز برسند. این ساندویچ ها معمولا همراه با سس و نوشیدنی مورد علاقه بدون این که نیاز به گرم کردن داشته باشند قابل استفاده هستند.

مقایسه بهترین برندهای ساندویچ آماده ایرانی:

در بازار معمولا ساندویچ های آماده زیادی از برند مختلف موجود است و برای این که بتوانیم آنها را مورد مقایسه قرار دهیم لازم است تا بعضی پارامترها که بر روی نظر مشتریان برای خرید اثر دارد را مورد توجه قرار داده و مقایسه نماییم.

تجربه ثابت کرده است که هر چه شرکت های تولید کننده ساندویچ آماده کیفیت خود را بالاتر ببرند و آنها را با قیمت مناسب تر به بازار عرضه نمایند بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرند و میزان فروش آنها نسبت به رقبای مستقیم افزایش پیدا می کند و به سود بیشتری می رسند.

کیفیت بالایی دارند:

یکی از مواردی که برای مقایسه برندهای مختلف ساندویچ آماده بسیار مورد توجه است کیفیت آنها می باشد، معمولا مشتریانی که به صورت دائمی از این محصولات استفاده می کنند به کیفیت بسیار توجه دارند و این مورد از نظرشان دور نمی ماند.

معمولا برای این که به دست بیاورند کدام برند کیفیت بهتری ارائه می دهد بعضی از آنها را استفاده کرده و در نهایت برندی که به کیفیتش توجه داشت را به عنوان غذایی که دائم از آن استفاده باید بکنند انتخاب می نمایند تا لذت چشیدن یک غذای خوشمزه در اداره فراموششان نشود.

برای این که کیفیت ساندویچ آماده بالا برود نیاز است که شرکت ها از محصولات اولیه درجه یک استفاده نمایند، زمانی که مواد اولیه کیفیت مناسبی داشته باشد به طور قطع کیفیت آنها بسیار بهتر خواهد بود و رضایت مشتریان را به دست می آورد.

از نظر کمیت قابل قبول هستند:

سوای از کیفیت باید توجه داشت که برای مشتریان کمیت ساندویچ آماده نیز اهمیت بالایی دارد، اگر دو برند یک ساندویچ مشابه را بزنند و از نظر کیفیت تقریبا برابر باشند به طور قطع محصولی که از کمی حجم بیشتری داشته باشد مورد توجه مشتری قرار می گیرد.

بعضی از مشتریان هستند که به جای توجه به کیفیت به کمیت غذا و حجمش توجه می نمایند، مشتری ترجیح می دهد از برندی استفاده کند که از نظر حجم کم نیست و به سیر شدن بهترش می تواند کمک کند تا دوباره مجبور نشود یک ساندویچ دیگر تهیه کند.

اگر شما از طرفدارن کالباس هستید یک پیشنهاد عالی برای شما کالباس لبرکیزه خوشمزه اسپریچو است، امتحان کنید و از طعم عالی آن لذت ببرید.

قیمت مناسبی دارند:

مهم ترین نکته ای که در مورد ساندویچ آماده مورد توجه مشتری قرار می گیرد قیمت است، یک برند هر چقدر کیفیت بالایی داشته باشد اما از نظر قیمت گران باشد میزان مشتریانی که به سراغش می روند به طور قطع کاهش پیدا خواهد کرد.

مشتری ترجیح می دهد از برندهایی استفاده نماید که از نظر قیمت صرفه اقتصادی بالایی دارند و می توانند به صرفه جویی کردن بیشتر او کمک نمایند، یک برند گران ساندویچ آماده به طور قطع برای کارمندان که قشر متوسط اجتماع به حساب می آیند مناسب نیست.

کارمندان به طور معمول شش روز در هفته مجبورند از این محصولات برای ناهار یا شام استفاده نمایند و اگر قیمت بیش از اندازه بالا باشد از نظر اقتصادی برای آنها مقرون به صرفه نخواهد بود، کارمندان همیشه به سراغ برندی می روند که ساندویچ های اقتصادی تری را به بازار عرضه می نماید.

تازگی دارند:

برندهای خوشنام در ساندویچ آماده معمولا تمامی تلاش خود را می نمایند تا محصولاتشان به صورت کاملا تازه به دست مشتری برسد، برندی که بتواند ویژگی تازگی را در محصولاتش رعایت نماید به طور قطع بسیار بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

افرادی که فرصت ندارند دوست دارند که در همان مدت زمان محدود یک غذای آماده و با کیفیت نوش جان نمایند، اگر برندی نتواند این نکته را مورد توجه قرار دهد به طور قطع نخواهد توانست خود را در دل مشتریان عجولش جا نماید و رضایتشان را به دست بیاورد.

بسته بندی مناسب و شیکی دارند:

یک برند ساندویچ آماده با کیفیت به طور قطع بر روی بسته بندی محصولاتش وقت می گذارد، این محصولات قرار است توسط افراد مصرف شوند و اگر بسته بندی مناسبی نداشته باشند ممکن است آلودگی به داخل آنها نفوذ کرده و موجب بیماری افراد شود.

معمولا برای این که بیشتر مورد توجه قرار بگیرند این ساندویچ ها را به صورت کاملا مناسب و شیک به همراه سس بسته بندی می کنند تا مشتری به واسطه این عملکرد خوب دوباره هم برای خرید از این برند رغبت داشته باشد و آن را تکرار نماید.

تاریخ انقضای آنها مشخص است:

یکی از مهم ترین نکاتی که بر روی بسته بندی ساندویچ آماده باید مورد توجه قرار بگیرد تاریخ انقضا میباشد، محصولات غذایی به طور کل دارای تاریخ انقضا هستند و اگر از زمانش بگذرد و توسط کسی مورد استفاده قرار بگیرد ممکن است موجب بیماری و مشکلات دیگر برایش شود، مشتریان باهوش و حساس معمولا به این نکته بر روی بسته برندها توجه کرده و ساندویچی را خریداری می کنند که این مورد را بر روی محصولات خود لحاظ نماید.

ساندویچ آماده چیست؟

در انتها

همان طور که در مقاله بالا دیدید و دانستید در بازار برندهای مختلف ساندویچ آماده ایرانی موجود است و افراد با توجه به بودجه و چیزی که انتظار دارند نسبت به تهیه کردن آنها اقدام می نمایند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره های واحد روابط عمومی ما تماس حاصل فرمایید.

در آخر لازم به ذکر است که شرکت اسپریچو با سال ها تجربه در زمینه تولید ساندویچ های آماده با کیفیت این آمادگی را دارد تا محصولاتش را برای شما مشتریان عزیز به منزل و اداره جهت مصرف ارسال نماید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره های واحد روابط عمومی ما تماس حاصل فرمایید تا همکاران مان به خوبی راهنمایی تان نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *